Παρασκευή 27 Ιουλίου 2007

Για να μην ξεχνιόμαστε...

...είπα να κάνω αυτό το ποστ. Το διάστημα μου μεσολάβησε απ' την τελευταία ανάρτηση (πώς το χειρίζομαι το ελληνικό όμως ;P) θα μπορούσε να χαρακτηριστεί πλήρως απ' την λέξη απογοήτευση. Αφού πέρασα την εμπειρία των πανελληνίων, έπεσα πολύ χαμηλότερα απ' τον στόχο μου, απογοητεύτηκα για δεύτερη φορά, αυτή τη φορά από ένα άτομο, ιδιαίτερο για μένα εδώ και καιρό (η κύρια πηγή ενέργειας του παρόντος blog). Η απομυθοποίηση ήταν πολύ σκληρή για μένα. Η εξιδανίκευση είχε πάρει μεγάλη έκταση τόσο καιρό που το άτομο αυτό ήταν μακριά μου, που έφαγα τα μούτρα μου με άσχημο τρόπο. Τίποτα από όλα αυτά δε θα με πείραζε τόσο, αν δεν έβγαινα ο μαλάκας της υπόθεσης. Κερατάς και ζημιωμένος, όλα τα έχω ο καημένος (που λέει ο λόγος δηλαδή, δεν είχε σχέση με κέρατο ;P). Απλά, όταν φέρεσαι καλά, σε πηδάνε. Κλασσικά φαινόμενα. Γι' αυτό το είδος μου (ο καλοπροαίρετος μαλάκας) δεν ευδοκιμεί, και είναι λογικό, πώς θα επιβιώσουμε αν μας πηδάνε με την πρώτη ευκαιρία. Αν και κάποια στιγμή καταλαβαίνεις ότι είναι καλό να κάνεις αυτό που νιώθεις, ακόμα κι αν λαμβάνεις σκατά... στη τελική προσωπικά με ενδιαφέρει περισσότερο να δίνω ό,τι έχω, κι ας έχω για αντάλλαγμα ένα "ευχαριστώ". Και αρνητική αντιμετώπιση να έχω βέβαια (όπως τώρα) δε με ξενίζει. Μου φτάνει που τα έχω καλά με τον εαυτό μου...
Λοιπόν από χθες το βράδυ, μετά τα τελευταία γεγονότα, στριφογυρίζει στο μυαλό μου πως ήρθε επιτέλους η ώρα της μεταβολής και αποχώρησης, έπειτα από 1 χρόνο και 3 μήνες που έκανα όλα αυτά που έκανα. Κι ας βγήκα μαλάκας στα μάτια της, καρφί δε μου καίγεται. Εγώ ξέρω πόσο καλά φέρθηκα ή όχι, και μάλλον το ξέρει η ίδια, απλά είναι δύσκολο να το παραδεχτείς... υπάρχουν και άνθρωποι χωρίς κότσια (μεταφορικά πάντα ;P).

2 σχόλια:

Cookie Monster είπε...

Loipooooon... Exw akousei kai exw pei polla gia auto to atomo sto opoio anaferesai ki esu. Katalavainw oti prokeitai gia pragmatikh agaph kai oxi gia kapsoura oute gia kollhma oute tipota. Ki epeidh ki egw pragmatika se agapaw, 8elw na sou pw ki alla, na se voh8hsw oso mporw, na akousw o,ti exeis na mou peis kai na mou dwseis thn eukairia na voh8hsw.


Oso gia to eidos tou kaloproairetou kai euais8htou malaka, nai den eudokimei. Alla 3ereis ti, eimai tosa xronia autos akrivws o malakas. Kai de 8elw na ginw allou eidous, autos mou aresei na eimai. Se mia telikh, eimai kala me ton eauto mou, thn kardia mou, to mualo mou kai allous omoideates malakes. Oi malakes allou eidous upo8etw ki autoi eutuxismenoi einai alla den tous zhleuw :P

Tespa, to mono pou 8elw einai auth h eukairia na eimai dipla sou kai na se voh8hsw na hremhseis (Freud ki etsi)!

ps. ka8ws kai mia voh8eia me th valitsa mou se kana mhna! :P :P

]ifrit[ είπε...

Kalo mou, poly omorfo to comment sou :)
se latreyw :*
Poly kalo pragmatika.
Kai mh nomizeis, ki emena moy aresei poy anhkw se ayto to eidos :D
Eimai entaksei me ton eayto mou :)