Σάββατο 24 Μαρτίου 2007

Ρόδος 19/3 - 24/3


Γύρισα κι εγώ απ' την πενθήμερη μου. Θα μπορούσα να γράψω πολλά... Αλλά δε νομίζω ότι θα ωφελούσε μια ανασκόπηση της εκδρομής. Γενικά η εκδρομή είχε χαβαλέ, ήταν πολύ όμορφα. Εγώ όμως α σταθώ σε δυο σημεία που μου έμειναν.
Την τέταρτη μέρα, στο Colorado, ένα club στην Ρόδο, έζησα μια υπέροχη βραδιά live rock μουσικής και όλη η βραδιά, απ την αρχή της ήταν υπέροχη (και η μέρα ήταν γενικά πολύ ωραία). Αγαπημένα τραγούδια όλα, έκλεισαν οι φωνές μας, μια αφιέρωση... Και μετά στο ξενοδοχείο αγκαλιές, χάδια και λόγια που με έτρωγαν καιρό τώρα, τα έκρυβα μέσα μου. Σκέφτομαι να γράψω όλη αυτή τη σκηνή σε ένα χαρτί και να το βάλω δίπλα σε εκείνο το χαρτί που είχα γράψει πέρυσι...
Και κάποτε ίσως τα διαβάσει και τα δύο.. :)
Και επιτέλους κατάφερα να περιγράψω σε κάποιον αυτή τη στιγμή, είχα σπαστεί γιατί δεν ενδιέφερε ΚΑΝΕΝΑΝ και ξενέρωσα, αν δε τα έλεγα θα έσκαγα :P
Αλλά αυτά δεν έχουν σημασία. Σημασία έχει που πέρασα καλά και θα μου μείνουν αναμνήσεις.. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: